Waarom Events in France?

 

'' Gegarandeerde entreebewijzen en altijd goede plaatsen!
'' Persoonlijke- en Nederlands- talige begeleiding ter plaatse
'' Treintransfers en excursie- mogelijkheden "op maat"
'' Meer dan 35 jaar Parijservaring!
'' Contactadres in Parijs met NL-talige medewerkers.
'' Luxe DRIE-*** of VIER**** hotels in Parijs incl. ontbijtbuffet + parkeerfaciliteiten
'' Veilig betalen via IDEAL


images.jpg

Evenement van de maand:

Veelgestelde vragen

Wie is Parijs Direkt?

Parijs Direkt handelt eveneens onder de naam "Events in France" en is een onafhankelijke touroperator. Parijs Direkt / Events in France bestaat sinds november 1981. Wij organiseren en verkopen reizen op basis van "inkomend tourisme" naar sport- en muziekevenementen in Frankrijk in het algemeen en Parijs in het bijzonder. 

Hoe weet ik of mijn reservering defintief is?

Nadat u het reserveringsformulier volledig ingevuld en verzonden heeft, is de reservering bindend. U ontvangt binnen enkele minuten een ontvangstbevestiging / tevens factuur retour zodat u weet dat wij uw boeking in goede orde hebben ontvangen. Mocht uw keuze onverhoopt volgeboekt zijn, dan bieden wij u geheel vrijblijvend een alternatief ter overweging aan.

Wanneer ontvang ik mijn reispapieren?

Uw reispapieren ontvangt u uiterlijk 5 werkdagen voor vertrek en wel per e-mail. 

Heb ik een visum nodig voor Frankrijk?

Reizigers met een Nederlandse nationaliteit hebben geen visum nodig om Frankrijk binnen te mogen. Om Frankrijk binnen te komen is een geldig europees identiteitsbewijs of paspoort nodig.

Komen er nog kosten bij de boeking die niet op uw website vermeld staan? 

Nee, de door ons vermelde reissom is inclusief alle kosten m.u.v. de reserveringskosten en vindt u uiteindelijk als zodanig terug op uw boekingsformulier / tevens factuur. Ook de BTW (reisburoregeling) is bij de reissom inbegrepen. De enige extra kosten die wij u doorberekenen zijn de reserveringskosten ad. € 25,- per boekingsformulier en dat bedrag is dan ongeacht het aantal personen. 

Uiteraard is het u nog wel mogelijk om desgewenst uw verblijf te optimaliseren door aanvullend gepersonaliseerde diensten te boeken. Deze extra dienstverlening is niet inclusief echter evenmin verplicht. U kiest daar in voorkomend geval zelf voor!

Wat gebeurt er als de reis is volgeboekt?

Het kan helaas voorkomen dat de door u gewenste reis of accommodatie onverhoopt volgeboekt is. Wij bieden u in dat geval een aantrekkelijk alternatief ter overweging aan. Natuurlijk bent u niet verplicht dit alternatief te accepteren. 

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens? 

Wij zorgen ervoor dat uw persoonlijke gegevens strikt vertrouwelijk blijven. Wij garanderen u dat uw gegevens op geen enkele manier worden doorgegeven of verkocht aan andere organisaties. 

Verkopen jullie ook losse tickets voor evenementen? 

Nee, wij organiseren en verkopen uitsluitend een reisarrangement o.b.v. hotelaccomodatie, ontbijtbuffet en overige dienstverlening waarbij dan de door u geboekte entreebewijzen zijn inbegrepen. Dus géén losse tickets!

Zijn jullie op enigerlei wijze verbonden aan de organisatie van het evenement en/of productie?

Nee, wij zijn een onafhankelijke organisatie en hebben géén rechtstreekse banden met de organisatie van het evenement en/of de produktie.

Mocht u vraag hier niet bij staan, kunt u ons per e-mail de vraag stellen, die wordt dan zo snel mogelijk beantwoordt.